top of page
22020
Časopis Kultura, umění & výchova
ročník 8, číslo 2, rok 2020

Magdalena Adámková Turzová
Editorial
Editorial redaktorky Magdaleny Adámkové Turzové je úvodním textem aktuálního čísla časopisu Kultura, umění a výchova a představuje jeho...
39 zobrazení


Jakub Guziur
Konkrétní poezie a její (post)digitální obdoby | 1. část
Konkrétní poezie se dnes na mezinárodní umělecké scéně opět těší značné pozornosti, což dokládá množství výstav a publikací, ale rovněž...
377 zobrazení


Kateřina Žarnikov
Cesty dramatické výchovy na kongresu Drama in Education v Retzhofu v Rakousku
Příspěvek se zabývá rozborem metod a způsobů práce čtyř zahraničních lektorů dramatické výchovy, jejichž workshopy byly realizovány v...
126 zobrazení


Petra Filipová
Projekt „ArtMap“ | Možnosti interaktivní digitální tvorby ve výuce na střední škole
Případová studie, která je předmětem tohoto příspěvku, představuje intermediální projekt založený na komunikaci, spolupráci a sdílení s...
55 zobrazení


Petra Šobáňová
Ohlédnutí za mezinárodní konferencí Art Education in the Time of Coronavirus
Rok 2020 napáchal mnoho škod, přinesl ale také příležitosti a nemálo dobrého – ať už v podobě konkrétních projektů, vzájemné podpory,...
16 zobrazení

Redakce
Call for Papers | Jinakost a postižení v umění a vzdělávání
Výzva pro autory: Plánované monotematické číslo bude věnováno fenoménu jinakosti či postižení v umění a uměleckých vzdělávacích oborech,...
37 zobrazení


NIPOS ARTAMA
NIPOS ARTAMA: Odkazy pro inspiraci
Článek upozorňuje na nové webové stránky NIPOS, Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu, a zajímavé on-line zdroje s...
119 zobrazení


Redakce
Muzea za rovnost: rozmanitost a začleňování 2020
Muzea za rovnost: rozmanitost a začleňování 2020 Posilování rozmanitosti a začleňování v našich kulturních institucích Mezinárodní den...
30 zobrazení
Odborný recenzovaný časopis Kultura, umění a výchova, ročník 8, číslo 2, rok vydání 2020. Editorka: Petra Šobáňová
Toto číslo bylo publikováno 20. 12. 2020. ISSN 2336-1824
bottom of page