Výtvarné práce žáků deváté třídy prezentují tematickou linii Fragmenty, která zkoumá dynamiku vztahu části a celku, existujícího a zbývajícího vs. minulého a rozpadajícího se, již neplatného nebo se měnícího k nepoznání. Inspirací k sérii byla témata rezonující v životech dospívajících, jako je osobní přechod od dětství k dospívání, období osobních nejistot a rozkolů i reálných konců stávajících kolektivů a nadcházejících neznámých situací po skončení základní školy.
Inspirací k sérii byla témata rezonující v životech dospívajících, jako je osobní přechod od dětství k dospívání, období osobních nejistot a rozkolů i reálných konců stávajících kolektivů a nadcházejících neznámých situací po skončení základní školy.
Důležitými tématy byly také problematiky celospolečenské, související se současnými válečnými konflikty či hrozbami klimatických katastrof až k fantaskním světům postapo. Rámcem pro zvolené okruhy se stala architektura či její prvky jako symbol lidské stopy na Zemi, hmatatelný odkaz minulosti i náznak ne/možných budoucností. V práci žákyně a žáci kombinovali klasické výtvarné postupy a techniky s digitálními technologiemi k manipulaci obrazu, experimentovali s pohybem a interaktivitou v rámci statického obrazu. Vznikla tak série, která ukazuje možnosti nových interpretací a rekonstrukce smyslu v kontextu rozpadu.
Fragmenty | gif | .mp4
Autorský kolektiv 9. A ZŠ náměstí Míru Liberec | 14–15 let
Pod vedením Zuzany Pechové
Česká republika - ZŠ náměstí Míru Liberec
There are many popular video games, but this one may not be five nights at freddy's. Try it to see how great it is!
Great insights! Appreciate the valuable information in this article. Solar