CO S RYBOU? | .mp4
Postupná proměna ryby, proměna tvaru do tvaru byla kreslena fixem.
Ryba – žáci tvořili krátké gify s vtipným podtextem. Téma zpracovávali technikou kresby ve 12 krocích. Prvotní skici tužkou, animovaná proměna byla kreslena fixem. Postupná proměna ryby, proměna tvaru do tvaru. Užití vtipu, nadsázky. Kresba postupně snímána tablety v aplikaci Stop motion studio či telefonem a zpracována v aplikaci IMGplay. Samotné gify jsou upravené v Canvě i s vyčištěným pozadím, porovnání dvou stejných gifů s jiným výtvarným účinkem. Celé video žáci poté upravili společně v Canvě, vybrali hudební pozadí tak, aby odpovídalo povaze animace.
CO S RYBOU? | .mp4
Kolektiv žáků ZUŠ Třinec |12–16 let
ZUŠ Třinec
Pod vedením Mgr. Beáty Martinkové