Z hroudy do portrétu | .mp4
Zabývali se stylizací, zjednodušením, geometrizací. Vnímali celek i detail, různé skladby barevných vrstev, uplatnění pohybu.
Na začátku výtvarné řady byla reakce na výstavu umělce R. Štafy. Žáci se zabývali stylizací, zjednodušením, geometrizací. Vnímali celek i detail, různé skladby barevných vrstev, uplatnění pohybu. Reakce na podněty v plošném vyjádření poté zkoušeli v animačních etudách s plastelínou, učili se základům animace – fázovaný pohyb, postupnost, zkoušeli trajektorie pohybu. V další části se animací vraceli ke stylizovanému portrétu a pomocí ploškové animace z plastelíny tvořili krátká videa. Animaci zpracovávali v aplikaci Stop motion studio. Video poté upravili společně v Canvě, vybrali hudební pozadí tak, aby odpovídalo povaze animace.
Z hroudy do portrétu | .mp4
Kolektiv žáků ZUŠ Třinec | 12–16 let
ZUŠ Třinec
Pod vedením Mgr. Beáty Martinkové