A vy už víte, na jakém místě byste nechtěli prožít Štědrý den?
V čase adventu jsme v 7. třídě ZŠ analyzovali reklamní billboardy obchodních řetězců (Billa, Lidl, Penny, Kaufland). Zjistili jsme, že všichni nám svými slogany slibují, že nejlepší a ty pravé Vánoce prožijeme, jen pokud nakoupíme v jejich řetězci. Nato jsme si položili otázku: „Na jakém místě byste nechtěli prožít Štědrý den?“. Žáci měli za úkol vytvořit karikaturu/parodii na tyto vánoční reklamy řetězců. Cílem bylo vytvořit počítačovou grafiku a naučit se práci s vrstvami a digitální koláží v grafickém programu Pixlr. K tomu každý vymýšlel a do grafiky zakomponoval svůj vlastní reklamní slogan, prostřednictvím kterého se nám do obrazu dostává humorná složka. Nakonec každý svou reklamu označkoval vhodnou fiktivní či existující společností.
Reklama na Vánoce | digitální koláž | .jpg a .png
Natali Šlesingrová | Alex Paulík | Jan Ondráček | Agáta Radilová | Nikoleta Šajnová | 12 let
Pod vedením Andrey Zoubkové
Česká republika – Základní škola Zdiměřice, Hrnčířská 500, 252 42, Jesenice u Prahy
Comentários