top of page
Obrázek autoraBe_on the Screen

Žáci tříd tercie a sekundy | Já ve zverimexu



I když každý pracoval individuálně, vytvořila se skupina studentů, kteří svými díly navazovali na práci ostatních.

 

V hodinách výtvarné výchovy začleňuji i prvky filmové výuky. Často se zaměřujeme na filmy s využitím stop motion animace. I když se díváme na filmy o tvorbě filmu, kde je náročnost práce viditelná, osobní zkušenost je nepřenositelná. U žáků nižších ročníků nemáme dostatek času na vytvoření celého filmu, tak spolu tvoříme papírové GIFy. Žáci si tak během procesu uvědomují, že pro “obyčejný” GIF, který by se bez opakující se smyčky ukončil během pár vteřin, je potřeba nafotit například 73 obrázků. Díky této práci studenti získávají nový pohled na celovečerní filmy. Vidí v nich náročnost práce. Zadání této konkrétní práce nebylo složité. Studentům byl vysvětlen princip tvorby GIFů a jejich úkolem bylo animovat něco, co rádi kreslí. I když každý pracoval individuálně, vytvořila se skupina studentů, kteří svými díly navazovali na práci ostatních. Vznikla tak holčička vybírající si zvíře, které si vezme k sobě domů. 


Já ve zverimexu |gif | .gif

Žáci tříd tercie a sekundy | 12–13 let 


Pod vedením Terezy Žváčkové

Česká republika – Gymnázium Uničov, Gymnazijní 257, Uničov, 783 91 

27 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

1 Comment


perfectly misty
perfectly misty
Sep 17

Focusing on films using stop motion animation can bring many benefits and better convey the meaning, helping students to recognize and absorb better. geometry dash

Like
bottom of page